єПідтримка
ЗАЛИШ ЗАЯВКУ НА БЕЗКОШТОВНИЙ КВИТОК
В НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ
«ЧОРНОБИЛЬ»
Заповніть просту форму і отримаєте шанс стати володарем безкоштовного квитка в музей «ЧОРНОБИЛЬ»
Сертифікати
Тури в Чорнобильску зону >> Подорож зі Словаччини в Україну. Точка призначення-Чорнобильська Зона. Як це було. Тур в Чорнобиль і Прип'ять на ексклюзивних авто. "Zastava klub Slovenije"

Уявіть собі, ви йдете по життю, як і більшість людей - ви прокидаєтеся вранці і йдете на роботу, повертаєтеся додому через 8 або 12 годин, займаєтеся, деякий час домашніми обов'язками, а потім проводите залишок дня з сім'єю і друзями. Ви намагаєтеся отримати максимум від сонячних вихідних. Ви отримуєте середню зарплату і регулярні допомоги. Ви їдете у відпустку один або два рази на рік, де ви забуваєте про свої маленькі проблеми. Ви живете в сучасному місті, яке пропонує вам все, що вам потрібно, і яке наповнене речами, які вам не потрібні. Життя прекрасне...

Але одного разу, в одну мить, всі ваші активи і всі ваші знайомі зникають. Спочатку ви навіть не усвідомлюєте цього. Солдати в спеціальному захисному одязі та протигазах затоплюють вулиці і розпилюють якісь чистячі засоби всюди. Два дні потому поширюється оголошення про те, що тимчасова евакуація міста планується через інцидент на місцевій електростанції. Ви берете з собою тільки все найнеобхідніше, а решту залишаєте. Приготували їжу для свого вихованця, залишили повідомлення біля дверей і йдете в автобус, де ви спокійно сидите, тому що ви не зовсім розумієте, що відбувається взагалі і що це принесе в ваше майбутнє.

Події, що відбулися після вибуху в перші години 26 квітня 1986 року на 4-му реакторі АЕС в Чорнобилі, стали початком смертельної війни проти невидимого злочинця. Це подія, відома як найстрашніша ядерна катастрофа в історії, чиї образи повторюються в найжахливіших фільмах жахів. Ці два факти відразу ж прийшли мені на думку, коли в ніч нашої клубної зустрічі друг запропонував поїздку в зону Відчуження.

У моїй голові відразу з'являються сповіщення, що попереджають, що це, ймовірно, буде останнім, що я коли-небудь зроблю. Того вечора ми не дійшли жодного висновку, за винятком того, що наш друг був трохи божевільним, але ідея залишилася в голові. Багато часу пройшло з великою кількістю досліджень.  До цього ми прийшли до висновку, що нам просто необхіднопройти цим шляхом. Вважається, що відвідування зони безпечно. Той факт, що наше тіло отримує більше випромінювання від космічних променів під час авіа польоту, ніж за один день в Чорнобилі, забезпечив мені відправку. Почалася підготовка, і роботи було багато. Наш вибір транспорту? Домашня якість! ThreeFlags 101 Mediterranean, побудований між 1979 і 1981 роками. Автомобілі, які вже зарекомендували себе як надійні і зручні машини для повсякденного використання і далеких поїздок. Через 33 роки і один день після катастрофи, під мальовничим сходом сонця, тріо з Середземного моря вишикувалося в лінію в Любляні і попрямувало до готелю на відстані близько 850 кілометрів.

Словенію ми перетнули швидко. Ми поїхали в Угорщину, і перед нами з'явилася Довга траса. Зізнаюся, трохи нервозності охопило мене, тому що ця поїздка була в основному тест-драйвом нової вбудованої коробки передач, яка швидше старої, але, як показав час, ця нервозність була зайвою. Все пройшло за планом.

Український кордон був зовсім іншим досвідом, ніж попередній. Я не пам'ятаю, щоб бачив АК - 47 за межами музею. На кордоні є кілька контрольно-пропускних пунктів, і озброєних солдатів в достатку. Нам не знадобилося багато часу, щоб зрозуміти, як отримати посмішку від цих темних облич. Все дуже цікаво контролюють кордон.

Ось ми вже дісталися до міста Ужгорода і знайшли наш готель на ніч. Архітектура міста була нагадуванням про те, що ця країна колись була частиною потужного Союзу країн. Весь наступний день ми провели в машинах, долаючи кілометр за кілометром, в основному в умовах сильних дощів. Протягом дня ми опинилися в маленькому селі з невеликою кількістю дорожніх знаків і з дуже поганими дорогами. Ми застрягли! Але в підсумку це виявилося приємним досвідом, тому що місцевий співробітник заправки зустрів нас смачними домашніми стравами. Зайшла розмова про колишню державу Югославії і про те, як ця людина одного разу провела там свої дні, працюючи водієм вантажівки. Цікаво, що, невеликий акт доброти може зробити день для когось краще. Ми знайшли головну дорогу і продовжили наш шлях в наш готель в Києві, куди ми приїхали пізно ввечері. Пішов день відновлення, супроводжуваний зустріччю міста і дегустацією місцевих делікатесів,. Але те, чого ми з нетерпінням чекали, - наша подорож близько 100 км, на північ від столиці і до кордону з Білоруссю.

Погода була, як і було заплановано, в той день-сіра і дощова, але це нас не турбувало, ми їхали незалежно від погодної ситуації. У зоні відчуження екскурсії не може бути без супроводу, так що вранці перед готелем ми познайомилися з нашим гідом від туристичного агентства Go2Chernobyl. Ми завели наші машини і почали залишати місто, де видимі вихлопні гази супроводжували нас якусь частину дороги. Чим більше ми віддалялися від міста і чим ближче ми були до місця призначення, тим менше було пробок і все більше і більше ям на дорозі. Після години їзди сцена, яку ми нарешті чекали, - контрольно-пропускний пункт у зоні відчуження. Перший з трьох. Ми були в 30 кілометрах від реактора. Тут нас чекали якісь паперові документи, за якими пішла бистраяперевірка наших транспортних засобів. Кожен з нас взяв дозиметр, який ми додали до нашого арсеналу приладів для вимірювання радіації, і ось вже пандуси були відкриті..

Було дивно проїжджати через територію, яка залишиться кинутою протягом наступних 20 000 років. Ми зупинили наші машини на краю дороги і пішли по лісовій стежці. Це привело нас до кількох будинків, які колись були сповнені життя, а тепер темні і тихі. Під час катастрофи радіоактивні опади покривали цю область. Забруднені ліси були повністю вирубані, земля викопана, бетонні конструкції можна було дезактивувати, але дерев'яні, де радіоактивний пил заповнив тріщини на дереві, довелося знищити. Все село зрівняли з землею.

У місті Чорнобиль стоять знаки всіх населених пунктів, які були евакуйовані і ті, хто був стертий з землі. Сцена, яка дійсно змусила нас замислитися. В цілому близько 336 000 чоловік були евакуйовані з цього району через високий рівень іонізуючого випромінювання, викликаного джерелами з нестабільними атомами, які в процесі стабілізації випромінюють надлишкову енергію або масу у вигляді хвилі або частинок. Це неможливо почути, ні побачити, ні відчути. Це тихий вбивця, який не знає кордонів.

Небезпека не була відома пожежникам, які першими відреагували на ситуацію. Для них це була просто дах, яка повинна була бути погашена. Принаймні, до появи перших ознак променевої хвороби. Ми припаркувалися біля місцевої пожежної частини, з якої 28 осіб були відправлені в бій. Перед нами пам'ятник з написом: "тим, хто врятував світ", присвячений першим жертвам Чорнобиля.

Незабаром ми опинилися в дитячому садку і на його моторошній тихій ігровому майданчику. Зазвичай такі місця наповнені радістю і сміхом. У міру нашого просування ми змінили головну широку асфальтову дорогу на вузьку бічну дорогу з бетонних блоків, яка вела нас вглиб лісу. Ми остропоглядали на водія, тому що в небі часто було видно сталевий дріт. Ліс, через який ми проїжджали, приховував спадщину холодної війни, радянської установки з репутацією, прихованою в таємниці.

Радар "Дуга", також відомий як Чорнобиль-2 або Російський дятел, був радіолокаційною системою OTH (за горизонтом), яка використовувалася для виявлення вступників ракет з відстані в кілька тисяч кілометрів. Передбачалося, що це пристрій для контролю розуму і часу. Величезний радар висотою 150 метрів і довжиною 700 метрів був колись одним з найпотужніших військових об'єктів в Радянському Союзі. Під'їжджаючи до електростанції, здалеку можна було побачити масивний об'єкт на плоскій частині головної дороги. Це нещодавно побудований саркофаг під назвою NSC (новий безпечний Конфайнмент). Він був побудований в 100 метрах від реактора і переведений на його нинішнє положення в 2016 році, покриваючи Старий руйнується бетонний щит, з наміром в найближчі 100 років зберегти радіацію, викликану приблизно 200 тоннами радіоактивного матеріалу. При висоті 109 метрів і довжині 257 метрів це найбільша мобільна металоконструкція в світі. Ми були приблизно в 50 метрах від реактора. Виникло питання: Який рівень випромінювання вимірювали наші прилади? Дисплей показує показання 0,001 мЗв / год (мілізіверт на годину). Для порівняння, комп'ютерна томографія всього тіла випромінює дозу 10 мЗв, і незабаром після вибуху поблизу активної зони реактора виміряна потужність дози склала 300 000 мЗв / ч.ми стояли мовчки, занурені в слова і фотографії тієї чистки, яку нам дав наш гід.

Катастрофа повинна бути збережена в нашій пам'яті, скільки б часу не пройшло. Початок очищення даху реактора від радіоактивних залишків почався з роботів, які пропрацювали недовго, тому що незабаром у них вибухнули плати. Потім вони почали відправляти людей озброєними трохи більше, ніж з голими руками. Солдати, шахтарі, пожежники. Названі ліквідаторами, на територію Чорнобиля було завербовано сімсот тисяч осіб, щоб "ліквідувати" звільнену радіацію. Підвищили в званні героїв в 1986 році і тепер забули.

Екскурсія по зоні була обмежена за часом, тому ми продовжили наш шлях до останнього пункту інтересу. Ми підійшли до контрольно-пропускного пункту, де охоронець з посмішкою привітав нас і швидко відкрив пандус, тим самим він відкрив прохід в місто привидів.

Всього 5 кроків :

відокремлюють тебе від самої незвичайної поїздки в життя

ОБЕРИ ФОРМАТ ПОЇЗДКИ ТА АКТУАЛЬНУ ДАТУ НА КАЛЕНДАРІ

Заповніть просту форму

ПЕРЕВІР СВІЙ E-MAIL І ДІЙ ПО ІНСТРУКЦІЇ У ЛИСТІ

ПРИХОДИ ВЧАСНО НА МІСЦЕ ЗБОРУ

ВІДВІДАЙ ЗОНУ ВІДЧУЖЕННЯ І ОТРИМАЙ ЯДЕРНИЙ ЗАРЯД ЕМОЦІЙ !!!